۶ شهریور ۱۳۹۰، ۹:۴۳

در 13 طبقه/

مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی در ساحل بوشهر احداث می شود

مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی در ساحل بوشهر احداث می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: شهردار بوشهر از احداث مجتمع بزرگ تجاری، خدماتی و تفریحی در 13 طبقه و در ساحل بوشهر با نام خورشید خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله توسلی شنبه شب در نشست بررسی مقدمات آغاز این پروژه اظهارداشت: این ساختمان چند منظوره در نزدیکی پارک خلیج فارس و در زمینی به مساحت حدود هفت هزار متر مربع و رو به دریا ساخته می‌ شود.

وی افزود: این مجتمع بزرگ تجاری و تفریحی شامل یک طبقه زیرزمین و سیزده طبقه بالای آن است و دارای کارکرد تجاری در طبقات اولیه و فضای پارکینگ در طبقه سوم و هتل در طبقات بالایی است به طوریکه لابی هتل در طبقه ششم قرار دارد.

شهردار بوشهر اضافه کرد: مجتمع خورشید علاوه بر بخش‌های تجاری و اقامتی، دارای بخش‌های اداری و چندین سالن کنفرانس و آمفی تئاتر، کتابخانه، رستوران، کافی شاپ، سالنهای ورزشی و بدنسازی، شهر بازی، استخر شنا، کلینیک درمانی، تراسهای رو به دریا و حیاط سبز نیز است.

توسلی، ساخت چنین مجتمعهای چند منظوره را در راستای توسعه و آبادانی بوشهر و باعث افزایش تعاملات اجتماعی عنوان کرد و گفت: این ساختمان می ‌تواند به‌عنوان شاخص و نماد شهر بوشهر به‌ شمار آید.

وی افزود: رویکرد شهرداری بندر بوشهر حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران و اجرا کنندگان پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است و ما با ارائه تسهیلات و سایر ابزارهای قانونی که در اختیار داریم از هر گونه سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی که به رونق این بندر دیرینه و پرافتخار کمک کند، حمایت می کنیم.

کد خبر 1393858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha